maandag 31 augustus 2009

Fondswerving

Vorige week heb ik aan veel mensen een email verstuurd met de vraag om financiele bijdrage voor het project in India. Het percentage mensen dat gereageerd heeft is nog laag, maar ik ben overweldigd door de bijdragen die binnenstromen. Aan het einde van de week kon ik Balakrishnan, de programma directeur van CWDR, melden dat er al 1.000,- euro binnen was. Hij was blij verrast en is meteen in actie gekomen.
Vandaag werden de eerste bouwmaterialen gebracht. Twee vrachtwagens met houten planken en palen en een waterreservoir. Ik ben helemaal blij.
Volgende week moet ik naar Sri Lanka om mijn visum te vernieuwen. Ik blijf daar twee weken. Als ik terug kom, bij leven en welzijn met een visum, gaan we van start met de bouwactiviteiten van de zeepfabriek. Het motiveert me ontzettend dat deze eerste zichtbare resultaten met jullie hulp geboekt kunnen worden. Bedankt!

1 opmerking:

  1. Hoi Ingeborg!
    Leuk om zo je blog te lezen en te zien wat je daar voor elkaar krijgt, super! Vandaag hebben wij ook een bijdrage gestort.
    Hartelijke groet, ook namens Albert!

    BeantwoordenVerwijderen