woensdag 19 augustus 2009

Resultaten zelfgemaakte zeep




Vinden jullie ook niet dat ik er heel schoon uitzie? Ik gebruik al twee weken lang de zelfgemaakte zeep. We hebben twee keer zeep gemaakt, wat in totaal 28 stukken zeep opgeleverd heeft. De zeep ''Convert'' echt. (Convert Projectmanagement is de naam van mijn bedrijf, vandaar Convert zeep). De zeep maakt ook kleding schoon, het schuimt lekker. De geur is alleen nog matig. We gebruiken een geurolie die aangeleverd is in pakketten om zeep te maken. Eucaliptusplanten, limoenen, rozen, ze groeien hier allemaal, dus het maken van geurolie moet mogelijk zijn. Het blijkt maar weer dat bij het opzetten van een zeepfabriek veel andere bedrijfjes opgericht kunnen worden. En dat is nu net wat ik voor ogen had, toen ik hier naartoe ging. Alleen nu kijken of de vrouwen er ook brood (of rijst) in zien en moed hebben om de bedrijvigheid op te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten