zaterdag 1 augustus 2009

Computerlokaal


Brouwerautomatisering is de naam van het bedrijf van mijn vader. Hij verkoopt computers en alles wat daarmee samenhangt. Ik ben erg trots dat mijn vader veel plezier heeft in zijn werk en voorals dat hij dit bedrijf heeft opgericht toen hij al meer dan 50 jaar oud was. Bel dus voortaan 0416-272828 voor je computervragen. Dat doe ik ook hier in India. Er is een computercentre met 10 computers, waar de dames les krijgen in microsoft sofware, typen met 10 vingers en internet. Probleem is dat er hier geen expertise is om computers die niet werken te repareren. Voor hulp moet gewacht worden op iemand uit Chennai. Ik heb de helpdesk ''brouwerautomatisering'' geraadpleegd en ondertussen kan ik voedingen in computers vervangen, biossen bijbuigen en vooral veel stof uit computers blazen. En ik leer het weer aan de dames, hoewel die soms bang zijn om de computer aan te maken en soms teveel geweld gebruiken om stekker verkeerd in de computer te krijgen. Ondertussen werken 9 van de 10 computers weer.

1 opmerking: