vrijdag 4 september 2009

Feestje

Wauw, wat kunnen die kinderen dansen! Vandaag had ik een (afscheids)feestje georganiseerd. Omdat ik een visum voor 3 maanden heb, moet ik het land uit om een nieuw visum te krijgen. Maandag vlieg ik naar Sri Lanka om een nieuw visum aan te vragen. Op http://www.ibrouwer.nl/ staan de vluchtgegevens.
Geen engelse woorden vandaag, maar prachtige, vrolijke en energieke dansoptredens. En op de foto zien jullie naast de feestkleding van de kids, mijn nieuwe knalroze feest sari.
De kids hadden geld verzameld en daarmee een ontzettend grappige klok gekocht. Ik voel me ontzettend gewaardeerd. Het is leuk te horen hoe de kids nu engels spreken met een lekkere 'kak' 'R'. Ze zingen Old Mc Donald, Head shoulders knees and toes, If you're happy and you know it, Row, row, row your boat en Stop, look, listen, think. Het laatste liedje heb ik gevonden op internet en gaat over veilig de weg oversteken.

Ik hoop 22 september 2009 met visum naar India terug te keren om nog meer engels te leren, maar vooral om de zeepfabriek van de grond te krijgen. Want jullie bijdragen zijn overweldigend. Er is al 1.900,- binnen! Bedankt!

Ik heb geen idee hoe de internetfaciliteiten in Sri Lanka zijn. Ik zal proberen de blog bij te houden.

1 opmerking: