dinsdag 7 juli 2009

Varen




Vanmiddag ben ik met de dames en mr. Ravi naar het Boathouse geweest om te varen. Heerlijk weer eens op het water te zijn. Jammer alleen dat de boot werd aangedreven door een motor. Ik heb hier nog geen zeilboot gezien. Misschien een gat in de markt, want het waait wel goed. De golven in de zee zijn alleen best hoog, maar met een catamaran zou daar toch door te komen moeten zijn...



Vandaag voeren we op binnenwater en legden aan bij een strand, dat tussen het binnenwater en de zee lag. Heerlijk uitgewaaid. Ik zie de zee hier bijna vaker dan in Nederland :) Er waren vissers aan het vissen met vangnetten. Ik heb een mooie worp met de filmcamera opgenomen, maar ik kan geen film op de computer uploaden. Dus filmbeelden moeten wachten tot in Nederland. Er zijn enkele groepsfoto's gemaakt en omdat ik niet zo van statiefoto's hou heb ik ze gevraagd te zwaaien. Dat ziet er meteen een stuk gezelliger uit. Een leuk uitje! En weer met 13 dames en de chauffeur in een riksja gezeten. Om een voor mij onduidelijke reden werd een dichtbijzijnde kruising gecontroleerd door de politie. Net voor de wegopbreking moesten we allemaal bij elkaar achter in de riksja gepropt worden, zodat de chauffeur alleen voorin zat. Zonder problemen mochten we langs de politie rijden... Het is hier zeker geen Nederland...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten