maandag 22 juni 2009

Hangmat




Vandaag rustig aan gedaan. Lekker lezen en zoals je kunt zien de hangmat opgehangen. De hangmat heb ik van mijn collega bij Estrade gekregen om te ontspannen. Nou dat lukt wel zo. Meneer Ravi, die je in de hangmat ziet liggen, kwam vanmiddag trots een rol toiletpapier brengen. Ik had om toiletpapier gevraagd en hij heeft het ergens ver weg moeten halen. De hangmat hangt aan een mangoboom. Ik had nooit gedacht dat ik ooit in een hangmat aan een mangoboom een boek zou lezen. Zojuist heeft het hard geregend en geonweerd. De dames waren aan het koken en opeens viel de stroom uit. Verder gekookt met kaarsen en na een klein half uur ging alles weer aan. Dat komt wel vaker voor, maakt het leven hier wel spannend.
Lekker gegeten. Al het eten hier vind ik erg lekker. Ik krijg eigenlijk drie warme maaltijden, 'smorgens idli een soort dikke rijst koeken met verschillende sauzen (kokos, curry), 'smiddags rijst met saus (vanmiddag dahl), vanavond chapati met saus.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk relaxed uit! Zijn de mango's al eetbaar?

    liefs pap&mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey chica, wat leuk al die foto's erbij! En dan vinden wij kaarslicht romantisch, toch wel een andere situatie ja. Proef je goed, zodat wij straks ook van al die heerlijke curry's kunnen genieten? Fijne tijd! liefs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mango's zijn heerlijk. Ik eet ze veel!

    BeantwoordenVerwijderen