zaterdag 20 juni 2009

Eerste dag in Paniyur




Kijk ik naar buiten, zie ik een eekhoorn over het dak klimmen, net buiten mijn deur. Wat een mooi gezicht. Als het niet zo warm was zou ik denken dat ik in de Ardennen was :) Nou ja er zijn nog wel wat meer verschillend dan alleen de temperatuur. De tuinman is de tuin aan het sproeien. Het is vandaag erg rustig, op zondag zijn er geen lessen en heeft iedereen tijd voor zichzelf. Een kerk is hier niet in de buurt, wel tempels, maar ik denk dat ik vandaag lekker ga lezen. Zojuist met de autoriksja naar de stad geweest. Wat een avontuur. Op het hoogtepunt zaten we met 12 man/vrouw in de riksja inclusief chauffeur. Er zitten drie bankjes in de riksja, de voorste met de chauffeur in het midden en twee man ernaast. Daarachter twee bankjes met 4 man per bankje en dan nog een man die aan de riksja hangt, dan kom je aan 12. Gelukkig zat ik beide keren ''veilig'' in het midden.
We reden langs een vlakte waar zout uit de grond gehaald wordt. Allemaal handwerk en kleinschalig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten