zaterdag 20 juni 2009

Chennai

Nog even over Chennai. De foto laat het kantoor van CWDR in Chennai zien. Je ziet links een dame achter een computer werken. De deur achter haar is de ingang tot de kamer waar ik sliep. Rechts zie je een dame met zalmkleurige kleding. Zij is de secretaresse en staat in haar kantoor. De temperatuur is ca. 35 C. In Chennai werken 8 coordinators en 12 fieldworkers. Ik heb het meest met de coordinators opgetrokken, omdat zij iedere morgen in het kantoor verzamelden. Je kunt ze ook zien op de foto die ik op www.ibrouwer.nl/blog heb geplaatst.
Een van de spannendste avonturen in Chennai was een rit achterop de scooter van een van de dames. Wat een getoeter en constant zoeken van een gaatje tussen alle auto's om maar zo snel mogelijk op de plaats van bestemming te komen. Ik vond het wel mooi en was verwonderd dat ik zo ontspannen achterop de scooter kon zitten. Ondertussen heb ik al veel vervoersmiddelen gebruikt: bus, auto, scooter, motor, lopen. Scooters en brommers zijn allemaal zonder helm. Auto's zonder gordel. Veiligheid staat hier niet op nummer 1...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten