woensdag 16 september 2009

Al weer terug naar India

De vakantie in Sri lanka zit er al bijna op. Morgen vlieg ik terug naar India. Dat is eerder dan gepland. Het visum had ik sneller geregeld. Sri Lanka is een prachtig land. Na de ancient cities heb ik de afgelopen twee dagen de heuvels met theeplantages bezocht. Vandaag een prachtige treinreis van 3 uur, die ik met mijn fototoestel hangend uit het raam heb doorgebracht.
Ik was verbaasd dat ik geen gezondheidsproblemen heb gehad in India. Helaas is hier in Sri Lanka bepaald voedsel niet goed bevallen en heb ik maandag in bed/op het toilet doorgebracht. Gelukkig is het bij een dag gebleven, maar op het moment is mijn buik nog steeds niet helemaal op orde. Ik heb me nooit echt beseft hoe zeer ik gezelschap waardeer tijdens vakanties, alleen is toch echt alleen. Tijd om weer naar India te gaan.
De vluchtgegevens voor morgen zijn: Vertrek Colombo 18:30. Aankomt Chennai 19:50, vluchtnr. UL 123, Srilanka airlines. Vanuit India hoop ik julli foto's te laten zien en een verslag te geven van de bezienswaardigheden hier. Ik heb bijna 700 foto's gemaakt, maar ik zal jullie besparen deze allemaal te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten