woensdag 21 oktober 2009

Stenen gearriveerd



Ik begon me al zorgen te maken over het verloop van de bouw van de zeepfabriek. Mij was gezegd dat de stenen maandag kwamen, toen werd en dinsdag, vanmorgen nog steed niets. Rond 13:00 ging de telefoon. Ravi, met de mededeling dat de stenen er nu aankwamen. Ik was helemaal blij. 5000 stuks. Voldoende om het project af te bouwen. Morgen en overmorgen worden nog meer materialen, onder andere voor het dak aangeleverd. Erg leuk om zo dicht bij de bouw betrokken te zijn. Praktische problemen, zoals de vrachtwagen die niet door de poort kan. Het hoort er allemaal bij. Het doet me een beetje herinneren aan het Sloelijn project, maar dat was een vele malen groter spoorproject, waarbij ik niet zelf betrokken was bij de aan- en afvoer van materialen. Er is ook een vrouw bij die met gemak vier stenen naar van de vrachtwagen naar de man op de grond gooit. Naar verwachting gaat de bouw dan toch echt maandag van start, als al de materialen aangeleverd zijn. Ik heb zelf wat tips gegeven, zoals aanbrengen van een tegelvloer en ingebouwde banken langs de muur, met geintegreerde opbergruimte. Hans mag de fabriek openen, want het is de gewoonte dat een gast dat doet. Mij zien ze al niet meer als gast. Hans heeft gisteren een ticket hier naartoe geboekt. Hij vliegt vrijdag 19 November. Wat zie ik er naar uit hem weer beet te mogen houden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten