maandag 19 oktober 2009

Project zeepfabriek

De afbouw van de zeepfabriek begint vormen aan te nemen. Dit weekend zijn struiken rond het gebouw weggekapt. Stenen worden morgen aangeleverd. De eerder vertoonde houten palen zijn wat netter gestapeld. Woensdag gaat de bouw als het goed is beginnen. Ik leg de ontwikkeling vast op film en zal zodra ik nieuwe foto's heb, deze uploaden. Verder denk ik hard na en overleg over besteding van het bedrag dat binnen is gekomen. Mijn voorkeur gaat uit naar bronnen voor renewable energy, maar de aanvangsinvestering voor bijvoorbeeld zonneenergie is hoog. Ik denk dat het afhangt van reacties van fondsen die ik heb aangevraagd, of het bedrag voldoende is om dit te kunnen doen. Andere voorstellen zijn een opleiding/school programma opstarten voor meisjes, het computerlokaal upgraden, inkomsten genererend programma voor vrouwen opstarten of een kinderopvang opstarten. Ik sta open voor jullie ideeen, reacties en tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten