vrijdag 18 december 2009

Nederland

Nederland is koud. Ik ben blij dat er gisteren sneeuw is gevallen, dat maakt de kou voor mij een stuk dragelijker. Het is prachtig met de lichtblauwe lucht. Een landschap dat ik in India niet kon zien.
Hans en ik zijn vrijdag 11 december veilig in Brussel geland. We waren 15 minuten te vroeg en de koffers kwamen ook snel. Mijn ouders haalden ons op. Ik vond het apart dat het om 8:00 's morgens nog donker was. In India komt de zon tussen 6:00 en 6:30 op, of het nu winter of zomer is. Hans had aan het eind van onze vakantie een verkoudheid in India opgelopen. Temperatuurverschillen tussen airco's en buitentemperatuur, tocht door openstaande ramen en vieze lucht in Chennai beïnvloeden de gezondheid. Terug in Nederland begon het met onze aankomst ook te vriezen. Hans is iets langer verkouden geweest dan ik, maar ondertussen zijn we beiden weer op de been.
Hans is weer aan het werk. Ik ben aan het solliciteren. Dat verloopt voorspoedig. We zien uit naar de feestdagen. We kijken terug op een bijzonder jaar en zijn benieuwd wat het komend jaar gaat brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten